- En høne lægger et æg om dagen
- Høns går selv i seng lige når det bliver mørkt
- Det er vigtigt at have net over hønsegården, så hønsene ikke kan flyve ud
- Høns er altædende. De er kannibaler
- Man skal huske at lukke lågen, når hønsene er gået i seng, så ræven ikke tager dem imens de sover
- Vores høns elsker havregrød
- Vores høns hader løg ligesom os
- Det er vigtigt at høns kommer ud i den friske luft hver dag
- Høns elsker at tage støvbad
- Man skal ikke holde sine høns som burhøns
Valdemar og Fridas blog om høns og hønsegården. Valdemar og Frida er 10 og 8 år og laver denne hjemmeside, mens de er hjemme fra skole på grund af lockout af lærerne
Fakta om høns og hønsegården
Abonner på:
Opslag (Atom)

Hvor er det en fin hjemmeside! Hvor mange høns har I?
SvarSletMange hilsner LotteJ
Det er rigtig spændende at lære noget om høns. Hvor meget kan de passe sig selv? Kan man tage på ferie når man har høns?
SvarSletMette
Sikke en fin hjemmeside.
SvarSletHåber der også kommer nogle billeder af jeres høns.
Mette P.
Hej Lotte
SvarSletVi har tre høns
Hilsen Valdemar og Frida
Hvad er det bedste ved at holde høns
SvarSletHej Mette og Mette P
SvarSletHøns skal have mad og vand hver dag, så hvis man skal på ferie, skal man få nogen til at passe dem og hente æg.
Der kommer snart flere billeder af vores høns.
Hilsen Valdemar og Frida
Hej Margrethe
SvarSletDet bedste ved hønsene er at man får gratis æg
Hilsen Valdemar og Frida
Hvor køber man høns henne, hvis man gerne vil have høns til sin have?
SvarSletHej Calina
SvarSletMan kan købe høns i Rødovre oppe ved Toys R Us i en butik, som hedder Maxsø
Hilsen Valdemar og Frida
Hej Frida og Valdemar
SvarSletSikke en fin side og sikke nogle gode råd I giver. Det må jeg huske hvis jeg engang skal have høns ude på altanen.
Hilsen Grete
Hej Frida & Valdemar
SvarSletDejligt med en hønseblog:o) Måske I kan skrive noget om hvad I bruger alle de æg, som hønsene lægger, til?
Gode hilsener fra Marie
Hej Valdemar og Frida
SvarSletFin side I har lavet. I skriver høns selv går i seng, når det bliver mørkt. mine 3 frække høns sætter sig i stedet ovenpå buret, så jeg bliver nødt til at bære dem i seng hver aften. Mon I har nogle gode råd til mig?
Jeg tror de synes det er hyggeligt, jeg giver dem et godnatkram, men det er nu en smule irriterende :)
mvh Karen Helle
Tænker i måske kan lave en samling af opskrifter/ billeder af de ting i har brugt æggene til...
SvarSlet